0

Karanlık Her Taraf

Bunu Altuğ Orgun , Cuma, Mart 12, 2010 tarihinde, şuraya yazdı:
Yeni bi yola çıkıyorum, ama sonu hiç gelmicekmiş gibi. Sonra bi bakıyorum, sonu gelmiş, koyuyorum kafamı yastığa dinleniyorum biraz. Bi bakıyorum, başka bi yol karşımda... Gidiyorum mecbur, geri de dönemiyorum. Arada küçük molalar veriyorum sigara içmek için, sonra bi bakıyorum sigara bitmiş. Sonra paket almak için başka bir yol ararken, ışıklar sönüyor, öylece, sessiz... Bakıyorum ama göremiyorum, ya da görmek istemediğim şeyler var etrafımda ve gözlerim kapalı; bilemiyorum. Ama ışık yok işte, karanlık her taraf...




Sabahları uyanıyorum, sonra bakıyorum gözlerim kapanmış tekrar. Açmaya çalışıyorum, ama uyku tozlarından izin de yok.. Sonra kalkıyorum dışarı çıkmak için bakıyorum param da yok.. Napiyim yani para için başliyim kumara mı? Ardından gelen parayla bağlaniyim kubara mı? Hayır, boşversene.. Paket almak için satabilitem var mıdır telefonumu? Sanmıyorum, ama bilmiyorum, en iyisi para bulmalı... Para için çıktığım yollar da var, o yollara giriş ücretli; saçmalığa bakar mısın yanımdaki yabancı, ölmek bile parayla.. 


Neyse işte sonra bitiyo gün, sonuç olarak buluyorum para. Sonra eve gidiyorum, uyku tutmuyo bi türlü... Her günüm böyle, uykusuzluk ve bol kahveyle geçiyo. Sevmiyorum güneşi pek, gözlerimi alıyo piç. Vampir miyim? Hayır ama, biraz garip yaşantım. Tüm yıldızları saydım gökyüzündeki, ve evet, şahitlerim var, bak! Tanrı'ya da inanıyodum, tıpkı daha önceden ay dedeye inandığım gibi. Ama ben zordayken, hani nerdeydi o madem? Eğer olsaydı sevmezdim, ölünce küfreder ve dumanımı üflerdim suratına! Beni cehenneminde yakıcak, sonsuz bi acı var. Ölümle de tekrar yaşıyosun, ama dur daha çekiceksin tanrıdan. Hani beni seviyodun, madem nerde bu sevgin? Bilmiyo muydun seni tanımıcağımı, yüz çeviriceğimi varlığına. O zaman sana neyin hesabını vercem, beni sen böyle yapmadın mı? Hadi ordan siktir git, istemiyorum fazlasını...




Neyse her şeyi bırakalım bi yana... Alkol almadım kaç gündür, ayaklarım bi o yana, bi bu yana... Söylenir oldum yalnızken, öyle kendi kendime. Ama olsun mutluyum, şimdilik vaziyet böyle. Son mektubu da unutun, kandırmışım kendimi. Kelimeler dahi yetersiz bak, karanlık her taraf ve anlatamıyorum derdimi...

|

0 Comments

Copyright © 2009 Asi Polis Hakkımızı sonuna dek ararız, adalet yerini bulur. Ha bu arada, temayı Laptop Geek yaptı. | FalconHive uyarladı.