0

Mizacım Böyle!

Bunu Altuğ Orgun , Çarşamba, Mart 14, 2012 tarihinde, şuraya yazdı:

Bu kalem nikel döküyorken asfalta doğru, kutupları karıştırıp Bermuda'ya doğrul. Lucifer'a selam verip geç karşı nehre, Tanrı'yı görürsen de ki "Ben Gabriel'ın reenkarnasyonu". İliklerinden gülümse yakın olan ölümse, kızsa Luigi'nin hakkı, hayır, Mario'nun değil! Eğil şimdi bi çizgi film karakterine, öfkelen eğer ne kadar işlemişse hayat derine.

Pasif içici ol biraz da insanları solu, her gün bir doz sevgiliye dayanamaz soluk. Sağım solum boğuk baya, tenim soluk çünkü yıllardır kafam dolu; yoktan yere, boktan sebep, ararsın ama, yoktur. Koştur pist boş tabi, gördüğü gibi saplar oku Robin. Şimdiyse sen fakirsin, geri dönüşü var mı bunun? Dengeler alt üst ve insanlardan bir türlü elektrik alamıyorum, ne olur bana yardım et Nikola Tesla! Ne olur...

Derbeder bi ben, her beden gider; bense arkalarından bakarım öyle. Dert düşer yere, hiç üşenmeden; saçmalarken öyle, hep küser neden? Titreşimli şahıs eki, hep güzel gelir; sen olmadığın müddetçe bana 30 çeker Ekim. O günden beri... O günden beri... Nöronlarıma yeni hisler kazandırdım, beyin kabuğumda yapar dırdır. Kimi kırdıysam kırdım artık, çok geç reflekslerimi öldürmek için. Bi piç için sevmek yağmur damlalarının feryatlarını, zor geliyorsa; ee, ne olmuş yani?

Bok beklerim artık arkanda bırak beni, senin merhabandan sonra benim elvedam gelir. Kafa hep güzel, mizacım böyle ne yapmalı? Michelangelo aramızda Leo'dan sonra en aptalı. En aptalı...

|

0 Comments

Copyright © 2009 Asi Polis Hakkımızı sonuna dek ararız, adalet yerini bulur. Ha bu arada, temayı Laptop Geek yaptı. | FalconHive uyarladı.