0

Matizgah

Bunu Altuğ Orgun , Çarşamba, Eylül 26, 2012 tarihinde, şuraya yazdı:


Kalbim eski şair ama söndü büyüsü, şarapla yıllanan düşüncelerimi bıraktım büyüsün. Göz gözü görür de bi gün o tenhada bulamazsam seni, iğnelerle doldurum olmayan insanları ve sen de benimle ölürsün.

Görürsün bak her şey değişti artık, ses tellerimde yankı mevcut heyhat ne günlere kaldık? Yatağımdan fazla insanları attım, baktım öksürük de yok artık. Dedim artık özgürüm ve milyon eksik ışık yol aldım.

Gelmekten yoruldum artık sen biraz daha ilerle, merak etme gelmezsem bi gün, beni yolundan silerler. Biraz daha farklı her şey yani yok artık o eski hayta, ağız burun ve göz de mevcut ikametgah ağır maytap.

14AfA16 22i14 8İ2İ

|

0 Comments

Copyright © 2009 Asi Polis Hakkımızı sonuna dek ararız, adalet yerini bulur. Ha bu arada, temayı Laptop Geek yaptı. | FalconHive uyarladı.